• امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
4

طیبه‌السادات غفاری مسئول ستاد بانوان کار و تولید دکتر سعید جلیلی در استان کهگیلویه و بویراحمد :

  • کد خبر : 958

به نقل از پایگاه خبری تحلیلی دنا نیوز : این رأی آغاز ماجراست ؛ باور داریم این راه بن بستی ندارد و جمهورِ برخواسته از تفکرات پیر جماران همچنان پویا ، سرزنده و مطالبه گر است . بیانیه طیبه سادات غفاری ؛ مسئول ستاد بانوان کار و تولید دکتر سعید جلیلی در استان کهگیلویه و […]

به نقل از پایگاه خبری تحلیلی دنا نیوز :

این رأی آغاز ماجراست ؛ باور داریم این راه بن بستی ندارد و جمهورِ برخواسته از تفکرات پیر جماران همچنان پویا ، سرزنده و مطالبه گر است .

بیانیه طیبه سادات غفاری ؛ مسئول ستاد بانوان کار و تولید دکتر سعید جلیلی در استان کهگیلویه و بویراحمد ، پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

کُتِبَ عَلَیْکُمُ الْقِتالُ وَ هُوَ کُرْهٌ لَکُمْ وَ عَسى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئاً وَ هُوَ خَیْرٌ لَکُمْ وَ عَسى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئاً وَ هُوَ شَرٌّ لَکُمْ وَ أللهُ یَعْلَمُ وَ أَنْتُمْ لا تَعْلَمُونَ [۲۱۶]

جهاد در راه خدا، بر شما مقرّر شده؛ در حالى که برایتان ناخوشایند است. چه بسا چیزى را خوش نداشته ‌باشید، حال آنکه خیر شما در آن است؛ ‌و یا چیزى را دوست داشته ‌باشید، حال آنکه شرّ شما در آن است. و خدا مى‌داند و شما نمیدانید .

مجاهدتتان مبارکتان باد، پیروز انتخابات نظام جمهوری اسلامی ایران بود، این مشارکت را هر چه بنامند فقط یک عنوان را یدک خواهد کشید، زنده و پویا بودن جمهور و فریاد مردم سالاری که پشتوانه‌ حرکت کشور خواهد بود.

خواهران و برادرانم‌ این بار با تکیه بر قدرت و تصمیم خود نه دیکته‌های سیاسی، منشی را رقم زدید که می‌تواند الگویی باشد برای طی طریق جمهور در آینده‌ی کشور، آینده‌‌ای که آبستن لحظات خطیری است که شما با تمام توان کوشید تا نقاط خطرش را تبیین و تشریح کنید، تا این لحظات در طریقی صحیح به مقصد نزدیک شود اما 《میزان رای ملت است》 و تمکین از این رای وظیفه‌ی ماست.

این بار همه‌ی آنچه شرط احتیاط و نگرانی بود، دقیق و با حساسیت مجاهدانه‌ با حرکتی میدانی اعلام کردید و حجت را بر مردم و سیاسیون منفعت طلب تمام کردید.

از امروز ما در نقش مدافعان رای ملت، پیگیر اعمال و حرکات دولت جدید خواهیم بود، وعده‌هایی داده شده‌ که عدم تحققشان نه‌تنها آینده‌ی رای دهندگان به دکتر جلیلی که آینده‌ی رای دهندگان به دکتر پزشکیان را نیز شدیدا تحت تاثیر قرار خواهد داد.

داشته‌ها، نداشته‌ها، آنچه باید محقق شود و قوانینی که باید اجرا شود با تمام جزئیات در مدت انتخابات بارها و بارها گفته شد. فضای پیش رو ترسیم شده است، هم منتخب ملت و هم رای دهندگان به این تفکر هم بسترها را بخوبی دیدند و هم مخاطرات آن‌ را بخوبی شنیدند.

این بار اما خواهران و برادران مجاهدم ما منفعل نخواهیم بود کار ما از هم‌اکنون شروع شده است، با حساسیت وضعیت کشور را دنبال خواهیم کرد و به پشتوانه شما برادران و خواهران مجاهد برای اعتلای کشور و استان تلاشی مضاعف خواهیم کرد.

از امروز دکتر پزشکیان در مقام پاسخ‌ گویی‌ قرار دارد و ما مطالبه‌گران این روزهای پیش روی کشوریم.

پیروزی در کارزار انتخابات را به دکتر پزشکیان و جمهور همراه ایشان تبریک می‌گوییم؛ باشد که منتخب ملت قدر بداند همراهی جمهور را و برای ایرانی مقتدر و شکوفا اقدامات لازم برای پیشرفت و جهش ایران را کلید زند.

در پایان خطاب به دکتر سعید جلیلی( منتخب قریب به ۱۴ میلیون رای جمهور در مشارکت چهاردهمین دور نمایندگی ریاست جمهوری):

تفکر سیاسی شکل گرفته در این انتخابات حول جوانان و نخبگان، کارگران، روستائیان زنان و مردانی معتقد و خسته از کنش‌گری‌های جناحی در کف میدان بدون همراهی سیاسیون منفعت‌طلب و فارغ از نگاه‌های جناحی فرهنگ انتخابات در نگاه خیل عظیمی از جامعه را تغییر داد و گامی بلند به سوی آینده‌ی روشن برداشته شد، باور داریم که این راه بن‌بست ندارد و این پویایی به سکون نخواهد انجامید در راه حرکت پیش به جلو برای پیش رفت ایران همه‌ی ما سهیم خواهیم بود و تفکر تائید، تصحیح و تکمیل را با قدرت برای جهش ایران در دستور کار قرار خواهیم داد.
بسم الله الرحمن.

طیبه‌السادات غفاری
مسئول ستاد بانوان کار و تولید دکتر سعید جلیلی در استان کهگیلویه و بویراحمد

لینک کوتاه : https://denanews.ir/?p=958