• امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
3

بشار اسد در جدید ترین اظهار و نظر بیان داشتند اگر بدانم که دیدار با اردوغان نتیجه دارد حتما این کار را انجام خواهم داد :

  • کد خبر : 1097
بشار اسد در جدید ترین اظهار و نظر بیان داشتند  اگر بدانم که دیدار با اردوغان نتیجه دارد حتما این کار را انجام خواهم داد :

به نقل از پایگاه خبری تحلیلی دنا نیوز : 🔺بشار اسد : اگر دیدار با اردوغان نتیجه داشته باشد حتما در اولین فرصت این کار را انجام میدهم . ♦️بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه در طی صحبتی که امروز دوشنبه داشتند در خصوص از سرگیری روابط با ترکیه گفت: چنانچه دیدار با رئیس‌جمهور اردوغان نتیجه ایی […]

به نقل از پایگاه خبری تحلیلی دنا نیوز :

🔺بشار اسد : اگر دیدار با اردوغان نتیجه داشته باشد حتما در اولین فرصت این کار را انجام میدهم .

♦️بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه در طی صحبتی که امروز دوشنبه داشتند در خصوص از سرگیری روابط با ترکیه گفت: چنانچه دیدار با رئیس‌جمهور اردوغان نتیجه ایی در بر داشته باشد یا از ارتباط بای وی باعث برآورده شدن منافع روسیه شود اینجانب حتما این کار را انجام میدهم .
🔹بشار اسد همچنین بیان داشت که مشکل، دیدن اردوغان نیست بلکه اصلی ترین مسئله محتوا و هدف این دیدار است ؛ به همین خاطر اولین سؤالی که باید مطرح کنیم این است که چرا روابط دو جانبه سابق از ۱۳ سال پیش تا کنون ، از مسیر عادی خود خارج شده است؟
ایشان بیان داشته اند که تا الان هیچ مسئول ترکیه‌ای صراحتا درباره علت این موضوع سخنی به میان نیاورده اند . ما از هر طرحی برای بهبود روابط دو کشور استقبال می‌کنیم.

با دنا نیوز در کمترین ترین زمان، به‌روزترین باشید👇

دنانیوز
◾دنانیوز حنجره ی عدالتخواهان و تریبون مستضعفین در سراسر عالم است
www.Denanews.ir آدرس سایت؛

◾پیشنهاد، انتقاد و تبادل:
https://eitaa.com/denanews_ir


لینک کوتاه : https://denanews.ir/?p=1097