• امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
5

اولین کار دولت چهاردهم چه میتواند باشد :

  • کد خبر : 1042
اولین کار دولت چهاردهم چه میتواند باشد :

به نقل از پایگاه خبری تحلیلی دنا نیوز : اولین دستورکارِ دولت چهاردهم مجلس شورای اسلامی و مسئولین برگزاری مراسم تحلیف به توافق رسیده اند که قبل از ۱۵ مراسم تحلیف برگزار بشود. احتمالا مراسم تحلیف در روز نهم مرداد ماه برگزار خواهد شد. و دکتر پزشکیان از روز چهارشنبه ۱۰ مرداد به صورت رسمی […]

به نقل از پایگاه خبری تحلیلی دنا نیوز :

اولین دستورکارِ دولت چهاردهم

مجلس شورای اسلامی و مسئولین برگزاری مراسم تحلیف به توافق رسیده اند که قبل از ۱۵ مراسم تحلیف برگزار بشود. احتمالا مراسم تحلیف در روز نهم مرداد ماه برگزار خواهد شد. و دکتر پزشکیان از روز چهارشنبه ۱۰ مرداد به صورت رسمی در دفتر ریاست جمهوری حاضر شود. ایشان باید بعضی از برنامه های آغاز شده‌ی دولت سیزدهم را ادامه داده و به پایان برساند. و انجام برخی کارهای رها شده را نیز در دستورکار خود قرار دهد.
با توجه به نا تمام ماندن برنامه دولت سیزدهم بهتر است، دولت جدید به جای تغییر رویکرد در حوزه بازار سرمایه و اقتصاد که این خود منجر به ورود شوکی مضاعف به فضای بازار می‌شود حداقل سعی کند در خصوص نظارت بر شبکه بانکی و اصلاح آن تلاشی مضاعف داشته باشد. و سیاست های فعلی را ادامه دهد تا شاهد اثرگذاری در شاخص قیمت ها و کاهش تورم باشیم. و در نهایت امر بتوانیم آثار مثبت این اقدام را در سفره‌ی مردم مشاهده کنیم.

با دنا نیوز هر لحظه به روز باشید.

دنانیوز
◾دنانیوز حنجره ی عدالتخواهان و تریبون مستضعفین در سراسر عالم است.

◾پیشنهاد، انتقاد و تبادل:
https://eitaa.com/denanews_ir

لینک کوتاه : https://denanews.ir/?p=1042