• امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
5
ادعای تازه روزنامه جمهوری اسلامی در مورد سقوط هواپیمای حامل شهید ابراهیم رئیسی :

ادعای روزنامه جمهوری اسلامی در مورد سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و هیئت همراهش :

  • کد خبر : 723
ادعای روزنامه جمهوری اسلامی در مورد سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و هیئت همراهش :

ادعای روزنامه جمهوری اسلامی درباره سقوط هواپیمای آیت الله رئیسی ، آیا احتمال یک توطئه خارجی هست یا نه ؟ پایگاه خبری تحلیلی روزنامه جمهوری اسلامی نوشت :  آیا در چنین شرایطی منابع مطلع داخلی اطلاعات بیشتری در اختیار عموم قرار می دهند و از این طریق راه را بر سوء‌استفاده‌های فرصت‌طلبان میبندد ؟ پایگاه […]

ادعای روزنامه جمهوری اسلامی درباره سقوط هواپیمای آیت الله رئیسی ، آیا احتمال یک توطئه خارجی هست یا نه ؟

پایگاه خبری تحلیلی روزنامه جمهوری اسلامی نوشت :  آیا در چنین شرایطی منابع مطلع داخلی اطلاعات بیشتری در اختیار عموم قرار می دهند و از این طریق راه را بر سوء‌استفاده‌های فرصت‌طلبان میبندد ؟

پایگاه خبری تحلیلی دنا نیوز به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی نوشت :

هرچند در روز وقوع حادثه حکایت از نقش داشتن عوامل جوی در آن وجود داشت ولی به تدریج یک گمانه‌زنی‌به سوی توطئه بودن متمایل شد بطوری که رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران یک کارگروهی را مأمور بررسی این حادثه کرد تا چگونگی آن را بیش از پیش روشن نماید .
این کارگروه هنوز نتیجه بررسی‌ خود را اعلام نکرده اما گمانه‌زنی‌های به سمت توطئه بودن حادثه آنقدر موجود است که هم اکنون تمام ذهن‌ها به آن متمایل گشته است.
قاعدتا گزارشی که گروه بررسی‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح منتشر میکند رسمیت خواهد داشت اما در سوی دیگر ماجرا افکار عمومی بشدت در حال پیگیری این اتفاق هستند و می‌خواهند به واقعیت پی ببرند.
در این حال و احوال برای جلوگیری از سوء‌استفاده دشمنان باید منابع داخلی اطلاعات بیشتری را در اختیار مردم قرار دهند .
یکی از فرضیه هایی که احتمال توطئه بودن ماجرای بالگرد حامل رئیس‌ جمهور رئیسی و همراهان را پررنگ می‌کند محل وقوع حادثه است.
این حادثه در نزدیکی مرز ما با آذربایجان رخ داده که رژیم صهیونیستی امکانات اولیه اطلاعاتی و نظامی زیادی در آنجا مستقر کرده است و این برای کشور عزیزمان خطرناک است .
بنابراین، برطرف ساختن ضعف و به‌روزرسانی امکانات لازم ، تقویت امنیت ملی و سایر مولفه های قدرت باید در دستور کار مسئولین قرار گیرد و در این زمینه هیچگونه مسامحه‌ای روا نمیباشد .

لینک کوتاه : https://denanews.ir/?p=723