• امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
6

پیامی برای همه بانوان دیارم کهگیلویه

  • کد خبر : 937
پیامی برای همه بانوان دیارم کهگیلویه

اینک وقت جهاد بانوان ایل است برای انقلاب. پیامی برای همه بانوان دیارم کهگیلویه بسم الله الرحمن الرحیمشیر زنان و دختران شجاع و پاکدمن کهگیلویه بزرگ سپاستان باد!انتخابات هشتم تیر ماه ،جلوه ای باشکوه و زیبا از حضور پرافتخار و پرشور شما مادران ،خواهران و دختران عزیزم بود،که مردم سالاری دینی و احترام به حقوق […]

اینک وقت جهاد بانوان ایل است برای انقلاب.

بانوان ایل کهگیلویه سعید جلیلی

پیامی برای همه بانوان دیارم کهگیلویه

بسم الله الرحمن الرحیم
شیر زنان و دختران شجاع و پاکدمن کهگیلویه بزرگ سپاستان باد!
انتخابات هشتم تیر ماه ،جلوه ای باشکوه و زیبا از حضور پرافتخار و پرشور شما مادران ،خواهران و دختران عزیزم بود،که مردم سالاری دینی و احترام به حقوق زنان را هرچه بیشتر در ذهن همگان تداعی می کند.
حضور معنا دار شما عزیزانم ،پای صندوق های رای را ارج می‌نهیم و به همه ی هم میهنان ،هم استانی های با شهامت ،بالاخص مردم فداکار کهگیلویه بزرگ و علی الخصوص شیر زنان و دختران دلسوز بزرگ لر که باحضور خود جمهوریت نظام و مردم سالاری دینی را پاس داشتند درود ها میفرستم.


بزرگواران،مردم همیشه در صحنه، و دلسوز اسلام و انقلاب اسلامی که دل در گروی سربلندی میهن دارید ، امروز بزرگترین هدف ما اعتلای هرچه باشکوه تر پرچم اسلام و سرافرازی هرچه بیشتر انقلاب اسلامی در سراسر جهان است.

درهمین راستا همگی باید وظیفه خود بدانیم که در این فاصله کوتاه باقی مانده تمام تلاش خود را جهت خنثی کرد ن تلاش معاندان و بدخواهان اسلام و انقلاب اسلامی به کار گیریم و با تبیین جهادی دیگران را قانع کنیم که در این مسیر درست ما را همراهی کنند.

هرچه این حضور گسترده تر باشد ،پشتوانه انقلاب اسلامی چه در داخل و چه در خارج قدرتمند تر خواهد شد و به تبع آن مسائل و مشکلات مختلف اعم از سیاسی، اقتصادی،فرهنگی ،اجتماعی… ما با راه حل های تازه و تخصصی ارائه شده هموارتر خواهد گردید…
فرصت ها درحال گذرند، صدای جمهوری اسلامی را که صدای حق و حقیقت و مظلومین عالم هست و معیار های انتخاب اصلح را با تبیین و روشنگری بصیرانه، به گوش همگان برسانید ،شهرها،روستاها،معابر و خیابان‌ها ، پارک ها و کافه ها ، مساجد ورزشگاه‌ها ،کارمندان و کارگردان،بازاریان و کارگران و حتی مخالفان را صبورانه به پای کار آورید و راه و مسیر درست را تبیین نمایید.


بهترین و موثرترین شیوه برای موفقیت، نگاه و حرکت تبیینی جهادی هست برای شناساندن و تبلیغ شعارهای مشترک همه ی ایرانیان، یعنی ،عدالت ،آزادی، استقلال و جمهوریت ، که هدف اصلی جمهوری اسلامی محقق کردن عملی این شعارها برای همه ی ایرانیان است و حقوق همه اعم از اکثریت ،اقلیت ،موافق و مخالف را تضمین خواهد کرد.

از همه ی عزیزان ستادی،مردمی،جهادی،همه ی لرتباران و غیورمردان و شیرزنان و دختران کهگیلویه ای که واقعا سنگ تمام گذاشتند تقدیر و تشکر مینمایم و شما را دعوت میکنم به حضور حد اکثری در انتخابات و تببین ویژگی های اصلح برای دیگران ….
اکنون وقت جهاد تبیین تمام بانوان این دیار است برای آرمان های انقلاب است.

پانزدهم تیر ماه نزدیک است؛


در راه اهداف اسلام و انقلاب اسلامی همه بانوان و شیر زنان به پا خیزید و تمام این دقایق باقی مانده را مغتنم بشمارید و جهاد تبیین را برای معرفی کاندیدای تراز انقلاب و ادامه دهنده راه شهید رئیسی یعنی دکتر سعید جلیلی در این لحظات انجام دهیم.

چشم جهانیان به سر انگشت رنگی شما در روز جمعه ی پیش روست.

به امید سربلندی انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران

یاعلی
🖊سیده فاطمه محمدی پور،مسئول ستاد مرکزی بانوان شهرستان کهگیلویه دکتر سعید جلیلی

لینک کوتاه : https://denanews.ir/?p=937
  • نویسنده : سیده فاطمه محمدی پور
  • ارسال توسط :
  • منبع : سیده فاطمه محمدی پور
  • 59 بازدید
  • بدون دیدگاه